En wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan? III

Heb je vragen op technisch gebied, stel ze hier.
Bezig met een project? Houd ons op de hoogte.
makkie

Re: En wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan? III

Bericht door makkie » 28 jul 2012 18:50

altijd leuk als er een buggy vriend langs komt,hobby delen mag tijd kosten he....met dit mooie weer rij ik even wat luchtigers dan mn buggy....
Afbeelding
gewoon goede bril op en mondje dicht houden onderweg...super heerlijk uitwaaien en duimen dat je geen telefoon krijgt
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

Gotnos

Bericht door Gotnos » 06 aug 2012 21:20

vandaag eindelijk weer uurtje aan de buggy gewerkt.
De koplampen die ik van Bovi heb gehad (thanx friend!!!) even gepast en een bout gemaakt om ze vast te zetten (moest een gat in voor de draden, lang leve de kolomboormachine)
plaatwerk van de motor eraf gehaald en lime gespoten (niet zo mooi gelukt wilde ff te snel dus dat moet over) en het raamframe begonnen met schoonmaken schuren en polijsten..

Nu nog wat onderdelen sprokkelen en wil dit weekend body erop zetten en dan beginnen met de bedrading....haha werk zat nog en ik ga niet zo hard als Budspencer {-03

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

budspencer

Bericht door budspencer » 06 aug 2012 21:28

Hahaha, nou hier hier ligt het 2 weken stil dus er wordt ff niets gebouwd. Lekker vakantie aan het vieren. Maar wel internet hier dus kan lekker verder met plannen en denken en uitzoeken.

Bovi

Bericht door Bovi » 09 aug 2012 23:18

Gotnos schreef:vandaag eindelijk weer uurtje aan de buggy gewerkt.
De koplampen die ik van Bovi heb gehad (thanx friend!!!) even gepast en een bout gemaakt om ze vast te zetten (moest een gat in voor de draden, lang leve de kolomboormachine)
plaatwerk van de motor eraf gehaald en lime gespoten (niet zo mooi gelukt wilde ff te snel dus dat moet over) en het raamframe begonnen met schoonmaken schuren en polijsten..

Nu nog wat onderdelen sprokkelen en wil dit weekend body erop zetten en dan beginnen met de bedrading....haha werk zat nog en ik ga niet zo hard als Budspencer {-03
Joe aar welkom heur :wink:

Die zit er toch op??
wie goed doet die goed ontmoet

Gotnos

Bericht door Gotnos » 10 aug 2012 08:06

@bovi: ja alleen ff om te passen, nu liftkit vastkitten en dan de body erop bouten.
motorbeplating gister even gereviverfd voor het gezicht en het raamframe beetje opgelapt (ziet er al stukken beter uit)

Gesloten