En wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan? III
Heb wel aan een 1,2 of 4 koloms brug gedacht.. maar omdat dit deel van de garage maar met 3.6 meter breed is en daar de T5 in moet kunnen wordt het erg smal om lang de bus te lopen als deze er in staat.. Het ander del van de garage (waar de Rail en Baja staan) is geen optie om een brug te plaatsen omdat deze ruimte ook voor feestjes gebruikt wordt.. hier sleutel ik ook niet aan echt aan de auto's om de vloer niet te vies te maken..
Als de kids een feestje willen houden met klasgenoten dan kunnen ze dat mooi daar doen... hebben wij er mooi geen "last"
van
Maar ok feestjes van ons zelf kunne we daan doortrekken naar daar..
Auto's naar buiten, staantafels er in, koelkast vullen met drank en de bbq onder de carpoort (voor dat deel)
de oudere die het wat rustiger willen houden kunnendan moi bij het huis op het terras zitten met rustige muziek .. zo kan iedereen zich vermaken op de manier hoe hij/zij dat wilt...
En nee er gaan geen palmbomen opzij als ik weg wilrijden
Die garagedeur is zelfs nog gewoon handbediend... en dat blijft ook zo....
Als de kids een feestje willen houden met klasgenoten dan kunnen ze dat mooi daar doen... hebben wij er mooi geen "last"
van

Maar ok feestjes van ons zelf kunne we daan doortrekken naar daar..
Auto's naar buiten, staantafels er in, koelkast vullen met drank en de bbq onder de carpoort (voor dat deel)
de oudere die het wat rustiger willen houden kunnendan moi bij het huis op het terras zitten met rustige muziek .. zo kan iedereen zich vermaken op de manier hoe hij/zij dat wilt...
En nee er gaan geen palmbomen opzij als ik weg wilrijden

Die garagedeur is zelfs nog gewoon handbediend... en dat blijft ook zo....

Zo vandaag even mijn verlichting nagekeken en bleek dat er un stekkertje was los gegaan en die had er weer voor gezorgt dat er un zekering was geknapt.
Kijk en ik kon heel handig even mijn zekeringkast naar voren draaien en zo dus eenvoudig vervangen.
Ook nog even de andere kant van het mooie Benny rubber voorzien
Nu nog eens van ut winter kijken of we ut blok up to deet kunnen krijgen met ut oog op fijn lopen.
Daar hebben we dan de winter weer voor he
Morgen nog eventjes naar Hooghalen voor un open dag bij Perfect Dream Bikes en dan zit ut er voor Luggie weer bijna op.
Kijk en ik kon heel handig even mijn zekeringkast naar voren draaien en zo dus eenvoudig vervangen.
Ook nog even de andere kant van het mooie Benny rubber voorzien

Nu nog eens van ut winter kijken of we ut blok up to deet kunnen krijgen met ut oog op fijn lopen.
Daar hebben we dan de winter weer voor he

Morgen nog eventjes naar Hooghalen voor un open dag bij Perfect Dream Bikes en dan zit ut er voor Luggie weer bijna op.
wie goed doet die goed ontmoet
werkplaats
Gister de primer erop gezet en vandaag de 1e laag Sika coating erop gezet. Morgen de 2e laag en dan is dat ook weer klaar...

- christiaannieuwhoff
- Contacteer: