Blunder van de week (wellicht langer)

Plaats hier alles wat niets met buggy's te maken heeft.
Plaats reactie
danigator
Rit organisator

Blunder van de week (wellicht langer)

Bericht door danigator » 03 jul 2010 19:22

Zoals gezegd, gisteren voor een dakje op pad geweest. Leuk stukje toeren zo'n 45 minuutjes denk ik, bloedheet weer, en we hadden het prima naar de zin. Daar aangekomen leuk begroet door de hond en eigenaar en vervolgens de bug even binnen gezet om op te meten. Zie ik opeens dat er op mijn rechterachterwiel een soort gele olie of smeer zit. Pas geleden het wiellager laten vervangen en ik denk dat zal wel het teveel aan vet zijn dat door de hitte is gesmolten o.i.d. Nog even aan de zaak gevoeld of het erg heet was geworden maar nee. Had verder geen doek of zo dus ik denk ik kijk er thuis wel even naar. Vandaag de auto aan het wassen, en het valt mij op dat één van onze honden aan het betreffende wiel ruikt. Goh zeker een soort dierlijk vet of zo? Verder leek het vet verdwenen en ik kreeg de zaak prima schoon met sop. Half uurtje later gaat onze andere hond ook zeer geinteresseerd aan het wiel ruiken..... ja hoor nu begint de boel eindelijk te dagen.....de vriendelijke begroeting van de hond was niet alleen voor ons maar hij heeft ook de buggy even ingewijd door het been op te tillen. In gedachten ga ik terug, ben ik niet met mn vinger door het "vet" gegaan? Heb ik die hand verder nog gebruikt? ja ja het zal de hitte wel zijn .....

bug

Bericht door bug » 03 jul 2010 20:16

wat moet je daar op zeggen :lol:

Hans

Bericht door Hans » 03 jul 2010 20:57

Je bent een echte dierenvriend
Afbeelding
Afbeelding
It's a Bruvo

danigator
Rit organisator

Bericht door danigator » 03 jul 2010 22:30

Die zit toch niet een numero 2 te produceren in je auto he?

Roel

Bericht door Roel » 04 jul 2010 11:20

Mooi verhaal!

Je weet dat je nu er zelf even over.... dan is de buggy pas weer van jouw. :lol:
AfbeeldingAfbeelding

casper

Bericht door casper » 09 jul 2010 16:12

@ danigator

Da's nou de reden dat de 3 honden die bij ons lopen teefjes zijn! :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Plaats reactie