IKW Wanroij 2017

Heb je iets gezien of gehoord, laat het ons weten
manx
Contacteer:

Re: IKW Wanroij 2017 (foto's, deel 7)

Bericht door manx » 01 jul 2017 15:46

Oké, genoeg over de "Show 'n Shine" competitie, want er was genoeg te zien. Het IKW terrein is groot, heel groot, ik zal vast wel wat gemist hebben...

Afbeelding

Maar gelukkig kwam ik Paco Leijdsman tegen. Vorig jaar deed Paco met zijn Bruvo buggy nog mee aan de 'Buggy Publiekspresentatie' die ik namens de ABC hield en nu stond hij op de 'luchtgekoelde volkswagen parkeerplaats'. Ik was al door een clublid getipt om naar de update van Paco's Bruvo te kijken; de wielen. Wat een apart en cool setje velgen zijn dat! Alleen niemand weet precies hoe ze heten en waar ze vandaan komen. Weet jij het?

Afbeelding

Nog een fraaie en opvallende buggy: een Deserter (uit Duitsland). Een lekker 70ties thema met dat goud metalflake, disco dansers op de zijkant, wat flower-power en een dikke geluidsbox met bijpassende muziek. Ik werd er in ieder geval blij van, top!

Afbeelding

En ja, die zie je bijna nooit; een Eagle RV, of, zoals je wilt, een Willy's Jeep Replica. Een zeer fraai exemplaar, mooi afgewerkt, helemaal heel, alleen...

Afbeelding

...wat is dat toch om traanplaat als dashboard gebruiken? Zodat je voeten niet wegglijden als je ze er tegenaan zet?

Afbeelding

Bij een rondje over de 'algemene camping' (door de organisatie ook wel de 'party camping' genoemd) kwam ik deze Sandman tegen. De aanpassingen, waaronder de extra verhoging op de neus, zijn door de eigenaar zelf uitgevoerd. Het geeft een "don't f*** with me" uitstraling; ik hou daar wel van.

Afbeelding

Oké, zondagmiddag 17:00 uur, tijd om in te pakken en te vertrekken. Ook in deze editie van het IKW was er weer veel te zien. Ga zelf maar eens kijken als je nog nooit bent geweest. En... het kamperen is mij goed bevallen; volgend jaar weer, met of zonder brandweerbus als camper.

Later! Grtz. Henny aka Manx.

Ron
Contacteer:

Bericht door Ron » 02 jul 2017 09:09

manx schreef:...

Afbeelding

Maar gelukkig kwam ik Paco Leijdsman tegen. Vorig jaar deed Paco met zijn Bruvo buggy nog mee aan de 'Buggy Publiekspresentatie' die ik namens de ABC hield en nu stond hij op de 'luchtgekoelde volkswagen parkeerplaats'. Ik was al door een clublid getipt om naar de update van Paco's Bruvo te kijken; de wielen. Wat een apart en cool setje velgen zijn dat! Alleen niemand weet precies hoe ze heten en waar ze vandaan komen. Weet jij het?

Later! Grtz. Henny aka Manx.
Hoi Henny

Een mooi verslag van je weekend {-06
Over de wielen die onder de Bruvo zitten kan ik je melden dat deze jaren onder een Apel Type c hebben gezeten

Afbeelding

Het schitterende van deze velgen is o.a. dat in de binnenkant de naam " Buggy " staat vermeld

Helaas is de Body verwijderd van de bodem door iemand die iets heeft met reclame stukken doet en is de bodem los te koop gezet vorig jaar

Afbeelding
Afbeelding

Verder is het vervolg niet bekend bij mij

Gr. Ron

manx
Contacteer:

Bericht door manx » 02 jul 2017 10:48

Ron schreef:
Een mooi verslag van je weekend {-06
Over de wielen die onder de Bruvo zitten kan ik je melden dat deze jaren onder een Apel Type c hebben gezeten

Afbeelding

Het schitterende van deze velgen is o.a. dat in de binnenkant de naam " Buggy " staat vermeld
(...)
Thx. Ron en ja, ik heb ook even goed aan de voor- en achterzijde van deze 14" velgen gekeken. Zag daar inderdaad 'buggy' en de maatvoering staan, verder geen merk of type aanwijzing.

Bij onze doorgaans goed geïnformeerde en bevriende zuiderburen BBB is hierover ook niets bekend en staat dit type velg als 'onbekend 09' te boek...

Afbeelding
Afbeelding

Dus wie heeft het verlossende woord?

Gert

Re: IKW Wanroij 2017

Bericht door Gert » 02 jul 2017 11:59

Zeer waarschijnlijk zijn de velgen van Italiaanse afkomst. Zaten vaak onder de Puma buggy

Plaats reactie