Hoogvliegersdag 18-06-2016

Heb je iets gezien of gehoord, laat het ons weten
Plaats reactie
danigator
Rit organisator

Hoogvliegersdag 18-06-2016

Bericht door danigator » 28 apr 2016 18:52

Goedendag, normaal organiseer ik elk jaar tijdens de hoogvliegersdag te Eelde, enkele buggy's, om ernstig zieke kinderen rond te rijden. Ritjes van 10 a 15 minuutjes, waar de kids enorm van genieten. Helaas kan ik dit jaar op 18-06 voor het eerst in jaren niet bij deze dag aanwezig zijn. Nu is de vraag van de organisatie of er anderen zijn die dit op zich willen nemen, en zoek ik een coordinator om dit verder te coördineren. Heb je interesse stuur dan even een berichtje, ik breng je vervolgens in contact met de organisatie. vr.gr. Danny.
Afbeelding

danigator
Rit organisator

Re: Hoogvliegersdag 18-06-2016

Bericht door danigator » 29 apr 2016 17:43

Kom op mannen, dr zijn hier toch wel mensen die wat over hebben voor de samenleving? Het is echt altijd een super dag en het zou echt verschrikkelijk jammer zijn als het dit jaar niet door kan gaan.
Normaal doe ik het altijd met veel liefde maar ik kan dit keer niet.
Geef mensen met veel narigheid in hun leven 1 mooie dag, het zal je goed doen.
Ook is het goed voor de naam van ons buggyrijders!
Er zijn al wat buggy's bereid gevonden om te rijden nu nog even 1 contactpersoon voor de organisatie.

danigator
Rit organisator

Bericht door danigator » 05 mei 2016 22:19

Gelukkig is Harm bereid gevonden deze taak op zich te nemen en te fungeren als aanspreekpunt/coordinator.
Wanneer je mee wilt rijden pb http://www.buggyvrienden.eu/forum/membe ... rofile&u=5, dan even en vervolgens stuurt hij je de details wanneer alles bekend is.
Hulde voor Harm dat mede dankzij hem deze dag toch weer door kan gaan, super bedankt!!!!!

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 12 mei 2016 13:28

Zo nadat we weer een rit naar een goed einde hebben gebracht, zou het mooi zijn dat er wat buggyisten zich zouden willen aanmelden om mee te gaan naar EELDE om de hoogvliegersdag tot een succes voor de kinderen te maken.

Dus via deze weg zou ik het heel om al enige mensen te mogen verwelkomen om op 18 juni samen er een mooie dag van te maken

Gr harm

ps klik even op de link en geniet alvast van de genietende kinderen

https://www.youtube.com/watch?v=iBSVnlGB4Ec" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 15 mei 2016 21:39

hallo beste buggyvrienden,

de inschrijving voor de hoogvliegers dag verloopt tot nu toe voorspoedig. we hebben op dit moment 7 deelnemende buggy/baja's. waarvoor mijn hartelijke dank, wie nog wil aanmelden dat kan natuurlijk altijd!!!!

gr en vriendelijke buggy groet,

harm {-17
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 26 mei 2016 19:38

even een update...... tot nu toe 9 deelnemers waarvoor ik zeg SUPER!!!!! bij deze denk ik dat we er voldoende hebben en zullen indien er nog meer aanmeldingen komen de mensen op een reserve lijst zetten. mannen en vrouwen ik zeg we maken er wat moois van en tot 18 juni rond de klok van 9.30 uur.

gr harm {-06 {-06

lokatie is vliegveld eelde en verzamelen op de parking dan kan ik jullie daar verder verwelkomen.
Afbeelding

Sjees

Bericht door Sjees » 28 mei 2016 20:40

Wat Super zeg !!
Veel plezier en mooi weer toegewenst
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 18 jun 2016 23:20

het was een super dag met een super buggy crew. mannen en vrouwen bedankt dat jullie er waren en hopelijk tot de volgende keer. het was heerlijk om te zien hoe er met de kids en de begeleiders werd omgegaan, ik heb er van genoten en aan alle blijde gezichten van de deelnemers te zien was het zeer geslaagd. ook wil ik de stichting hoogvliegers bedanken voor de goede zorgen richting ons. het ontbrak aan niets koffie/broodjes en een geweldige organisatie. Namens buggyvrienden bedankt {-16 {-23 {-17 {-20 {-18 {-22 {-19

gr harm
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 21 jun 2016 18:58

en dan nog even de foto's die door stichting hoogvliegers zijn gemaakt......kijk naar die kopie's van de kids en begeleiders.....daar doen we het voor

https://www.stichtinghoogvliegers.nl/fo ... /groningen" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/hoogvliegers/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

meerdere foto's en een video volgen nog {-06 {-06
Afbeelding

Plaats reactie