Vierlandenrit 29/30-05-2010

Heb je iets gezien of gehoord, laat het ons weten
Gesloten
harm en ineke en maik
Rit organisator

Vierlandenrit 29/30-05-2010

Bericht door harm en ineke en maik » 07 jun 2010 20:31

Als eerste wil ik graag Berry en Louise bedanken voor hun gastvrijheid zodat we van vrijdag op zaterdag konden overnachten in Someren. Ook leo bedankt voor de inschrijving en het regelen en assistentie onderweg.

Het begon allemaal op zater 29-05-2010 in Someren alwaar we met een hele club (12 buggy's en 24 buggyisten)richting alteweert gingen waar de start van de vierklandenrit was.

Vanaf hier vertrokken ri duitsland via luxemburg naar belgie en weer naar nederland. Niet te vergeten dat onderweg regelmatig de grenzen her en der werden gepaseerd. De zaterdag was gigantisch mooi zowel in weer als ook in rit opzicht. We hebben overnacht in Bekond (bij trier).Hier hebben we gezamelijk overnacht en gegeten, waarna de avond werd voortgezet met een drankje en een buggybabbel over de afgelopen dag. Maik was deze keer de navigator en ik moet zeggen lof lof en nog eens lof ,hij heeft ons goed overal heel gebracht ook de details ontgingen hem niet waardoor we de eerste dag alle stempels hebben gekregen. de eerste dag was ongeveer 370 km over mooie kleine weggetjes en schitterende omgevingen. Stijgen, dalen, haarspelbochten ,gewoon geweldig.

De zondag was niks minder. Een geweldig ontbijt , dan naar de start en rijden maar weer. de vierlandenrit is eigenlijk bedoeld als tijdrit maar voor maik en mij was de doelstelling eenvoudiger.
rijden, gewoon rijden in ons eigen tempo en zorgen dat je alle stempels krijgt en dit is supergelukt.De zondag was een natte bedoeling maar niks minder om te rijden 370 km en we waren weer in alterweert waar ook de finish was. Binnen komen met alle stempels dat is geweldig met als navigator je 12 jarige zoon.

Van alterweert weer ri Someren om vanaf daar ri huis te rijden. Voor de impressie heb ik enkelk foto's bijgevoed. Maar op google vierlandenrit intoetsen en je ziet er veel meer.

Verder wil ik de volgende mensen bedanken voor de gezelligheid en gastvrijheid;

gerrit en kees, berry en louise,leo en ine, ad en diana, martijn en inge,cornelis en bijrijder, frans en jose,peter en harriette.john en joyce,stefan en anita en de kleine,albert-jan en gerda,
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gesloten