resultaat van de vergadering 13 december 2015

opmerkingen en suggesties m.b.t. de site
Gesloten
makkie

resultaat van de vergadering 13 december 2015

Bericht door makkie » 15 dec 2015 09:46

de opkomst op de 2e vergadering van B.V was erg laag,daarom niet allerlei beslissingen en vragen meteen duidelijk kunnen krijgen en ben ik nu paar dagen bezig met persoonlijke berichten om wat puntjes duidelijk te kunnen krijgen.

aanwezig waren,
Ben Waalraven (tot die tijd algemeen aanspreek punt nu nie meer)
Gerrit riksten (gaat de kas beheren)
Albert-Jan (evenementen man bij hem kun je terecht als je een rit wil plannen)
Makkie ,mark dus (regelt nu van alles bij gebrek aan beter)
Jan V en zijn vrouw diana (gaan een rit uit zetten)
Hans Takken (gaat ook een rit uit zetten)

aantal dingen zullen we duidelijk maken nu en komende jaar

wat betreft Ron en Gert die zijn zoals ze zelf een jaar terug al wilden helemaal terug getreden omdat hun goede werk teveel tijd kost en nu zijn zij omdat duidelijk te maken niet meer leesbaar hier,anders blijven zij teveel bezig met dit verhaal maar zijn zeker van plan om gewoon als buggy vrienden te blijven komen op ritten en misschien zelfs weer de vechtdal rit te organiseren

een heikel punt afgelopen jaar was de rit bijdrage van 5 euro,die was bedoelt om de website te financieren,dit is door een aantal organisatoren ongewenst en wordt afgeschaft.
wij zeggen nu,eerste doel van buggyvrienden is gezellige ritten die laagdrempelig zijn

Wel loopt nu het voortbestaan van de website een deukje op dus gaan wij nu een buggyvrienden donatie pot bij elke rit neerzettten en hopen op een vrijwillige bijdrage van de leden,ook mogen mensen die willen doneren dit bij mij of gerrit afgeven zodat er iets in de pot komt.

er is even geen bankrekening,vorig jaar kwam er buiten de ritten geen donatie binnen en de bank kosten waren niet leuk in verhouding tot wat er binnen kwam,een 80 euro in 1 heel jaar slechts van de ritbij dragen,dus gerrit krijgt met vertrouwen van ons de kas in huis en wij zullen hem niet aansprakelijk stellen als er iets mis gaat bij inbraak ofzo,zoals verwacht zit er weinig in

goede nieuws is dat in 2016 er mogelijk 7 ritten zijn,dat gaat online komen.

conclusie,we hebben een jaar te gaan waarin we ons aan kunnen passen naar wat we meemaken en hopen op leuke ritten en toch ergens wat donaties om deze site online te houden
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

martin hulshof

Re: resultaat van de vergadering 13 december 2015

Bericht door martin hulshof » 15 dec 2015 12:34

Hallo Mark,

bedankt voor jouw verslag en wat fijn dat er weer buggyritten aan zitten te komen. Ik verheug mij daar nu al op.

Wim

Bericht door Wim » 15 dec 2015 19:12

Ik ben werkelijk waar blij dat buggy vrienden door gaan {-06
Wil de feest vreugde niet verpesten.

Maar de manier waarop had ook anders gekund, door alle berichten van Gert en Ron te verwijderen.
Gaf dit een heel ander signaal af............niet te lang geleden is dit ook eens gebeurd, die persoon was ineens totaal van het Forum verdwenen.

En ik vind alle inbreng van berichtgeving van Gert en Ron bij vele onderwerpen zeer waardevol!

Maar succes aan de nieuwe mensen die het gaan oppakken.

makkie

Bericht door makkie » 15 dec 2015 20:34

ron en gert hebben die zelf weg gehaald,was voor mij ook een verrassing dus moest eerst uitzoeken waarom,zij doen dit gewoon om echt afstand te kunnen nemen

ik snap na een paar dagen ook best snel waarom

Afbeelding

togt
Site Admin

Bericht door togt » 16 dec 2015 12:47

He guys,
Jammer dat ik niet vaak genoeg ingelogd ben. Ik lees nu pas dat Gert en Ron hun posts hebben weggehaald. Dt is wel heel drastisch!!
Een andere naam was voldoende geweest denk ik . . beetje te laat nu.
Eigen project (NIET MEER :(): Hier

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 16 dec 2015 13:38

tja inderdaad een beetje jammer dit. maar goed een heleboel berichten waarin gert en ron reageerden zien er nu niet uit en het leest zeer belabberd. :( . afstand nemen is 1 ding maar om al je post weg te halen .........brengt mijn inziens wel wat schade toe aan het forum en ik denk dat dit niet de bedoeling is geweest. maar goed gert en ron ik respecteer jullie mening en actie.

gr harm
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 16 dec 2015 20:57

ik heb rijtje aanwezige personen op de vergadering genoemd,maar er zijn meer mensen betrokken

w.j.togt is degene die de website regeld,iets wat ik absoluut hoogstaand werk vind

en natuurlijk de bekende rit organisatoren,die behalve ritten regelen ook mee denken en mee praten(soms achter de schermen)

en aangezien ik niet de wijsheid in pacht heb hoop ik dat deze heren ook gewoon hun ideeen opperen ,buggyvrienden dat doen wij samen

Afbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » 16 dec 2015 23:57

Samen :?:
Of alleen "buggy vrienden" vrienden?

Ik zie samen als voor iedereen..

Mag ik zeggen dat ik het vreemde ontwikkelingen vind binnen deze buggy groep!

Hoop dat ik het mis heb en dat het goed blijft gaan.. maar veel vertrouwen geven de afgelopen berichten niet..

Zeker niet voor eventuele Nieuwe buggy geïnteresseerde die deze ontwikkelingen lezen..
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 17 dec 2015 07:38

het gaat gewoon verder het zij op sommige punten wat anders dan je/we gewend zijn.

makkie en achterban gaan dit verzorgen ,en wij gaan daar SAMEN voor zorgen dat dit lukt en dat nieuwe buggyisten net zo worden onthaald als anders. je kunt over alles speculeren maar laten we dat nu niet doen ,en alle energie die we over hebben en kunnen missen, gebruiken om lekker verder te gaan met het forum.

gr harm {-39 {-39
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 17 dec 2015 07:50

scrapheap het samen bedoel ik mee,de rit orgisatoren die ritten regelen,de forum bezoekers die hier schrijven houden dit forum levendig,dat is het samen,dus positief schrijven helpt enorm.

dat voornemen heb ik voor mezelf genomen ,zal alleen soms even flauwe opmerkingen moeten maken om de boel wakker te houden over de sponsering van dit forum

natuurlijk missen we de posts van gert en ron,maar wat is er verder anders nu ?

Afbeelding

Gesloten