Aanschaffen Buggy

Brand maar los
Plaats reactie
Brambo

Aanschaffen Buggy

Bericht door Brambo » 27 jan 2016 13:21

Beste allemaal,

Ik ben nieuw in de Buggy wereld maar ben al een aantal maanden aan het rondkijken om er een aan te kopen. Ik heb op dit forum en internet al veel gelezen maar de perfecte aankoop binnen een bepaald budget lijkt lastig. Nu heb ik er een op het oog, maar wel met een 1200cc motor. Nu is het geen probleem om hier later een 1600cc in te leggen, maar is er bij de aankoop dan nog iets specifieks om op te letten?

Weet er iemand nog een Buggy te koop voor Max. 5.000 euro dan hoor ik het ook graag. Mag best wat klein werk aan zitten uiteraard.

Wilcoivette

Re: Aanschaffen Buggy

Bericht door Wilcoivette » 27 jan 2016 15:36

Hallo Brambo,
welkom op het forum! Ik zat een aantal jaren geleden in hetzelfde schuitje , wat betreft aanschaf van een buggy. Er zijn vele mogelijkheden.
Waar je op moet letten , met de aanschaf is moeilijk. Doe niets overhaast. Pas op dat je niet de elende van een ander koopt. Kijk of de papieren erbij zitten en goed in orde zijn. (aankooptips in het linker kolommetje van de home pagina). Die motor wisselen is geen probleem. Verder moet je er zelf een 'goed' gevoel bij hebben.
Misschien wil iemand van buggyvrienden wel mee om de buggy te bekijken , maar dat geeft nog geen garantie....
Succes met de aanschaf....
GP MK1 project

Hans

Bericht door Hans » 27 jan 2016 16:07

Hallo Brambo welkom op dit Buggyforum, ik zou eventueel wel met je mee willen kijken
maar vul dan eerst even je woonplaats in onder je avator zodat we weten waar je ongeveer
woont en er staan wel een aantal Buggy's te koop maar wat voor een model zoek je eigenlijk
Gr. Hans
Afbeelding
It's a Bruvo

Brambo

Bericht door Brambo » 27 jan 2016 16:18

Bedankt alvast voor jullie reacties. Ik kom uit Eindhoven en de buggy die ik op het oog heb staat in Zeeland (Zeeuws-Vlaanderen). Niet echt centraal dus :). Wanneer er iemand mee kan rijden zou dit heel fijn zijn. Ik weet wel iets van auto's maar wil ook geen kat in de zak kopen. Voor de geïnteresseerde kan ik de advertentie van de buggy wel door sturen.

Hans

Bericht door Hans » 27 jan 2016 21:20

Brambo je hebt een PB
Afbeelding
It's a Bruvo

makkie

Bericht door makkie » 28 jan 2016 07:33

welkom hier,wat betreft een buggy kopen,check eerst altijd het chassis nummer,let daarbij op dat het orgineel begint en eindigt met een *

er zijn veel omgekatte bodems bij buggy's,je kunt altijd foto's maken en hier plaatsen dan kijken wij mee
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

64 Notch

Bericht door 64 Notch » 30 jan 2016 21:37

Zeeuws-Vlaanderen is geen probleem, ik woon er midden in. Ik wil gerust mee om te kijken of de aangeboden buggy de moeite waard is.
Let there be Green

Brambo

Bericht door Brambo » 01 feb 2016 11:01

Tot nu toe zijn er velen die mee willen gaan kijken waarvoor dank :). Tot nu toe staat de afspraak op de 13de maar ik weet niet of ik dit ga redden i.v.m. een overhuizing.

64 Notch

Bericht door 64 Notch » 15 feb 2016 21:37

en..........ben je nog in de buurt geweest ?
Let there be Green

Brambo

Bericht door Brambo » 16 feb 2016 12:25

Nog niet. Erg druk geweest met verhuizen. Ga spoedig ook een bezoekje brengen bij een forum lid hier uit de buurt voor wat meer informatie. Ik houd jullie op de hoogte.

Plaats reactie