buggy uitgelaten

Brand maar los
Plaats reactie
harm en ineke en maik
Rit organisator

buggy uitgelaten

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2015 10:37

na een 5 tal weken niks kunnen doen ivm operatie elleboog, gisteren maar eens met maik de buggy uitgelaten {-39 :lol: :lol: . wel makkelijk een zoon die al een rijbewijs heeft. {-07 {-07

tevens de afgelopen weken de 1680cc met centraal geplaatste weber voor maik klaar gemaakt en met hulp van diverse handige handjes ingebouwd....en blij dat ie is onze maik,...hij blijft maar lachen en lachen als ie er mee rijd.

dus ja er gebeurd nog wel wat bij de buggyvrienden en wat er mee te doen, lekker doorgaan. je hebt vette en drukke jaren , en je hebt de wat magere en minder drukke jaren. dit komt overal voor....in het bedrijfsleven, thuis,en op diverse fora.

dus ik zou zeggen we gaan lekker rustig verder en laten we ons niet gek maken omdat het wat rustiger is.

helaas zal ik aankomend jaar geen rit organiseren omdat ik afgelopen jaar geconfronteerd(2weken voor rit) werd met een financiele bijdrage die me werd opgelegd vanuit het bestuur. deze bijdrage is dan ook volledige richting de buggyvrienden gegaan en niet zoals bedoeld 50/50(buggyvrienden,organisator)

de ritten die ik/wij organiseerden waren mijn sponsering en bijdrage aan buggyvrienden(gezelligheidmet hapje en drankje). en dit alles dus gratis en zonder financieele verplichtingen zodat er geen drempels waren.

er was altijd een mogelijkheid voor een vrije gift en her en der heb ik dit ook zien gebeuren.
mocht er toch nog animo zijn voor de rit dan hoor ik het wel

met vriendelijke buggy gr harm
Afbeelding

martin hulshof

Re: buggy uitgelaten

Bericht door martin hulshof » 15 nov 2015 12:12

Hallo Buggyvrienden,

ik vraag mij af wie er zitting hebben in het bestuur en hoe de taakverdeling daarin geregeld is. Het kan aan mijn zoekkwaliteiten liggen, maar op de Buggysite heb ik er niets over kunnen vinden.

Met vriendelijke groet

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2015 16:51

@ gert ,de 5euro die moet worden betaald door de mensen die mee doen aan een rit zie ik als financieele bijdrage toch????

in 2013 is daar al eens over gesproken(crew only) en toen was het duidelijk dat het niet gewenst was om om en bijdrage te vragen

dus ik kijk uit naar 2016 en laat me verrassen {-07

gr harm
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 15 nov 2015 19:48

daarom ben je welkom op de vergadering harm,meeste stemmen tellen bij buggy vrienden

die bijdrage werd door iemand van ons voorgesteld en aan genomen met de meeste stemmen,kan dus ook anders worden als meer stemmen tegen zijn,wel een raar idee als je daarom geen rit wil organiseren,want jouw rit is goed en heeft best wat te betekenen gezien het aantal deel nemers

niet stoppen denk ik dan met organiseren

wil je er over praten kom op de vergadering of als je dat niet wil of kunt spreek mij dan er op aan,ik fungeer graag als algemeen aanspreek punt en doe er wat voor om alles leuk te houden
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2015 20:41

tja mark dat is het em nu juist. toen jullie dit besloten, had ik daar geen inspraak in. had je er maar moeten zijn klinkt het dan meestal.

ik denk dat ik op mijn rit afgelopen jaar richting het bestuur al wel heb aangegeven dat ik het er niet mee eens. daarom mocht ook jij het aan de deelnemers duidelijk maken dat er betaald moest worden, en het geld ook in ontvangst nemen omdat dat mij inziens niet in mijn vrijwilligheid past.

heb het enkele jaren met plezier gedaan maar nu het om vergaderingen en meeste stemmen gaat, gaat het niet meer om vrijwilligheid en eigen bijdrage.

dus ik hoor het wel na 13 december ik kan er dan niet zijn omdat we dan een verjaardag in noord-holland hebben. maar bij deze nogmaals ,geldt voor een rit betalen ligt niet in mijn denk wijze van vrijwilligheid en zonder drempels iets organiseren.

de rit ligt klaar, en als de meerderheid in de vergadering op 13 dec. hier ook tegen is zal ik de rit door laten gaan en anders is er geen rit in buurse dit jaar {-39
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 15 nov 2015 20:59

ik persoonlijk vind een buggyvrienden rit belangrijker dan geld...dus gewoon door laten gaan zeg ik

doen we deze site dan gewoon op slot omdat de hoosting niet betaald wordt door ons allemaal of zal ik zelf de hosting dan maar gaan betalen

de rit door laten gaan is belangrijker voor mij ...ik ben een buggyvriend die bij elke rit aanwezig is

Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2015 23:19

waarom de de site op slot......hoe deden gert en ron dat??????(mij bekend denk ik) als nieuw bestuur hebben en hadden jullie daar zicht op denk.

dus laat het zo door gaan. voorheen kregen we nog wel eens donatie's(gingen ze met de pet rond) of op een andere manier.

stel maar eens voor op 13 dec wat de kosten voor de hosting zijn. en dan op het forum een oproep voor een donatie met graadmeter erbij,als de rest er voor stemt. het zullen wel geen duizenden euro's zijn wat het kost (heb zelf ook een website gehad)per jaar.

gr harm
Afbeelding

jandetuinman

Bericht door jandetuinman » 16 nov 2015 05:42

Contributie misschien????

makkie

Bericht door makkie » 16 nov 2015 07:38

ik lees deze ochtend harm zijn bericht rustig terug,harm vind vrije gift wel bespreekbaar,ook iets om mee te nemen in de vergadering

we kunnen zeker bespreken dat degene die de rit organiseerd dat zelf mag uitmaken,wel hopende dt er mee gedacht wordt over de financiering van deze site,hosting kosten zijn niet hoog,maar er zijn ook ideeen voor andere dingen aan te schaffen zoals stickers petjes t shirts

aangezien niemand met betere plannen komt is dit 5 euro bedrag bedacht,dus laten we dan straks maar horen wie een beter idee heeft en ook wil uitvoeren,niet alleen woorden maar ook daden

het laagdrempelige is dat deze club geen contributie heeft zoals andere clubs wel

Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 16 nov 2015 08:23

ik hoop dat op de vergadering inzage wordt gegeven in de kosten van de hosting(prioriteit) en dan eventueel een raming wordt gemaakt van dingen die gedaan willen worden door het bestuur.

dan als dat bekent is(en gemaakt), dan kun je aan je achterban en eventueel op ritten een melkbus of spaarvarken neer zetten voor een vrijwillige bijdrage.

wil je dit niet bekend maken laat het mij dan via de telefoon of mail weten zodat ik (in het verleden ook wel eens gevraagd) mijn donatie daarin kan doen.

gr harm
Afbeelding

Plaats reactie