tevens de afgelopen weken de 1680cc met centraal geplaatste weber voor maik klaar gemaakt en met hulp van diverse handige handjes ingebouwd....en blij dat ie is onze maik,...hij blijft maar lachen en lachen als ie er mee rijd.
dus ja er gebeurd nog wel wat bij de buggyvrienden en wat er mee te doen, lekker doorgaan. je hebt vette en drukke jaren , en je hebt de wat magere en minder drukke jaren. dit komt overal voor....in het bedrijfsleven, thuis,en op diverse fora.
dus ik zou zeggen we gaan lekker rustig verder en laten we ons niet gek maken omdat het wat rustiger is.
helaas zal ik aankomend jaar geen rit organiseren omdat ik afgelopen jaar geconfronteerd(2weken voor rit) werd met een financiele bijdrage die me werd opgelegd vanuit het bestuur. deze bijdrage is dan ook volledige richting de buggyvrienden gegaan en niet zoals bedoeld 50/50(buggyvrienden,organisator)
de ritten die ik/wij organiseerden waren mijn sponsering en bijdrage aan buggyvrienden(gezelligheidmet hapje en drankje). en dit alles dus gratis en zonder financieele verplichtingen zodat er geen drempels waren.
er was altijd een mogelijkheid voor een vrije gift en her en der heb ik dit ook zien gebeuren.
mocht er toch nog animo zijn voor de rit dan hoor ik het wel
met vriendelijke buggy gr harm