Hoe nu verder met Buggyvrienden?

Brand maar los
makkie

Re: Hoe nu verder met Buggyvrienden?

Bericht door makkie » 31 okt 2015 12:56

en dan ook hier mijn idee,ik roep op een vergadering te houden,kan weer bij mij,op een zaterdag middag of zondag,deelnemers mogen een datum voorkeur roepen
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

togt
Site Admin

Bericht door togt » 31 okt 2015 15:32

Tja, ik ben weinig meer op het forum, maar dat betekent toch niet dat ie maar uit moet? Het blijft een prachtige bron van informatie, en een mooie methode om te communiceren . .
Eigen project (NIET MEER :(): Hier

JanV

Bericht door JanV » 31 okt 2015 15:45

Ik zit zelf niet zoveel op het forum, maar zou het jammer vinden dat het zou verdwijnen.
Vwb de vergadering heb ik de weekenden 5/6, 12/13 en 19/20 december de mogelijkheid.
Nil Nobis Absurdum

makkie

Bericht door makkie » 31 okt 2015 20:25

handig,we krijgen een datum,weet ik niet wie jan v is maar ook welkom zeg ik dan

Afbeelding

Henk B

Bericht door Henk B » 31 okt 2015 20:59

Hoi,

Zou eeuwig zonde om buggyvrienden site te laten sterven.
Ik merk zelf ook dat plaatsing van berichten minder wordt, maar dat heeft meer te maken met drukte op werk en prive.

Wellicht kunnen we in een goed voorbereid overleg bij bijvoorbeeld Makkie kijken of we een aangepaste koers in kunnen slaan, waardoor onze site weer drukker wordt bezocht?

Ik wil mijn steentje bijdragen, ook in de voorbereiding!

Ik zou het ontzettend zonde vinden als het levenswerk van Ron en Gert een stille dood sterft.
Ik zit nog iedere dag in de kevers, baja's en buggy's........en dat blijft ook zo!

We kunnen bijvoorbeeld kijken hoe de kversite e.e.a. heeft opgezet, maar ook vw samba forums......

Mijn steun hebben jullie om de door gaan?

Nooit opgeven met vriendelijke groet Henk

makkie

Bericht door makkie » 31 okt 2015 21:03

gaat echt wel door,ik ga er voor,aangezien er gelukkig veel buggyvrienden bij mij langs komen weet ik wat er leeft en kan mensen aanspreken

Afbeelding

Henk B

Bericht door Henk B » 31 okt 2015 21:11

Hoi,

Ik reken erop dat alle leden die buggyvrienden een warm hart toedragen even een reactie geven.
Dat geeft ons een boost om het nieuwe jaar weer met elkaar weer aan de bak te gaan.

Met hartelijke buggyvrienden groet, Henk

scrapheap

Bericht door scrapheap » 31 okt 2015 21:27

Ik draag elk buggy forum een warm hart toe en lees en post daar graag..
Buggyvrienden , ABC , BuggyBoysBelgie enz enz

Maar merk helaas ook er steeds minder op alle site's wordt geplaatst..

leve facebook :?

Daar schijnt het wel druk met reacties te zijn..

helaas heb ik geen facebook en ga er ook liever niet aan..

Helaas ben bang dat het forum gebeuren in het algemeen een zekere dood gaat beleven..

Best jammer want op facebook kan je volgens mij niet makkelijk zoeken op problemen die al ooit door andere zijn opgelost.
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 31 okt 2015 21:37

scrap je hebt gelijk,ook gert zei dit al,facebook is makkelijk om even met je smartfone wat te plaatsen maar het bericht is later niet weer te vinden,maar geen paniek,buggyvrienden hier blijft bestaan,ik heb vandaag wat gebelt en gedaan,weer een jaar geregeld,al moet ik het zelf betalen en regelen,het gaat gewoon door en ook op facebook,dat is een medium waar je gewoon aan mee moet doen,het is gewoon gratis
maar ook ouderwets dit forum blijven genieten(hahaha wat is ouderwets)

Afbeelding

Wilcoivette

Bericht door Wilcoivette » 31 okt 2015 23:05

Gert , en andere buggyvrienden.
Ik ben nou zo'n 1,5 jaar lid van buggyvrienden. Ik kijk elke dag even op t forum of er iets nieuws is geplaatst. Jammer genoeg is dat niet zo.
Als ik op andere (engelse) forums kijk, wordt daar meer geplaatst. Daar wordt ook meer te koop aangeboden op het forum. Hier zitten de meesten op marktplaats ( denk ik )

Gert geeft al aan dat het forum in het begin druk werd bezocht, en nu langzamerhand "dood" bloed.
Ik geloof dat dit inderdaad te maken heeft met facebook e.d. Wil men tegenwoordig wat weten of kopen, dan kan dat vrij simpel op internet ( met een smartphone ).
Er zullen altijd mensen op een forum zijn , die menen dat ze hun humor moeten delen met een ander , die daar niet op zit te wachten. Of een hele discusie over een kleur van de buggy....pfffff.

Het maakt mij ook niks uit aan welke buggyclub je de voorkeur geeft of hebt . Laat ieder in z'n waarde.

Ik hoop dat de BUGGYVRIENDEN site nog lang blijft bestaan!!! (Waar dit forum ook onder valt)
Als ik wat kan betekenen voor deze site , hoor ik t graag. Ik probeer volgend zomer mijn buggy klaar te hebben , en het zou toch ERG zijn als er dan geen ritten meer zijn......
{-16
GP MK1 project

martin hulshof

Bericht door martin hulshof » 01 nov 2015 06:15

Hallo Buggyvrienden,

ik kijk dagelijks op het forum van de Buggyvrienden en heb daar als relatieve nieuwkomer al enorm veel van geleerd. Ik zou het dan ook zeer betreuren als het forum zou verdwijnen en de discussie voort gezet wordt op Facebook.

stefan

Bericht door stefan » 01 nov 2015 12:14

Beste mensen

ik zal het ook betreuren als het zwart wordt hier, zelf ivm werk niet aanwezig bij ritten en dergelijke maar ik hoop dat dit wel door gaat en als ik klaar ben met mijn eigen buggy we elkaar een keer de hand kunnen schudden. Een forum levert mij de nodige informatie over de uitwerking van mijn eigen ideeën voor de buggy.

Vriendelijke groet stefan floors
Afbeelding

budspencer

Bericht door budspencer » 01 nov 2015 13:01

Ik zou het ook echt dood zonde vinden als dit verdwijnt. Heb er zelf heel veel aan gehad en vind het nog steeds leuk om anderen te volgen. Het forum moet blijven bestaan als verzamelplaats van informatie en bron inspiratie.

Ik zie een drietal mogelijke verbeteringen:

1.) Verbeterde Moderatie waardoor respect en kwaliteit gewaarborgd blijft
2.) Layout van de PHPBB aanpassen naar modernere vormgeving
3.) Koppeling of een integratie met Facebook

Door met FB te koppelen kunnen meer mensen via de social media APP's posts blijven volgen en ok reageren. Dit verhoogt het aantal bezoekers en posts waardoor er meer leven in de brouwerij komt. {-29

Gr. Patrick

budspencer

Bericht door budspencer » 01 nov 2015 15:44

Gert schreef:
budspencer schreef:(...)3.) Koppeling of een integratie met Facebook

Door met FB te koppelen kunnen meer mensen via de social media APP's posts blijven volgen en ok reageren. Dit verhoogt het aantal bezoekers en posts waardoor er meer leven in de brouwerij komt. {-29

Gr. Patrick
Hoe werkt dit precies? Onder het 1e bericht van een onderwerp staat altijd een Facebook icoontje. Je bedoelt die te gebruiken? Of is er een goede connectie tussen Tapatalk en Facebook?
Gert,

Er zijn meerdere opties. Je kunt link knoppen maken maar dat is niet heel spannend. Leuker is het om posts van het forum (PHPBB software) automatisch door te posten naar de Buggyvrienden FB pagina. Kijk maar eens op de volgende link, maar er zijn meerdere opties.

http://www.2by2host.com/products/phpbb- ... ok-plugin/

Boxem

Bericht door Boxem » 01 nov 2015 16:55

Joo, ik ook nog even.
Ik ben zelf ook meer een "lezer" als een schrijver.
Vond het zelf te gek om m`n eigen project hier te kunnen plaatsen en met behulp van tips zelf de Buggy te kunnen bouwen.
Ik heb het al vaker gezegd: Zonder Forum was dit niet gelukt !
En na mij volgen er meer !
Daar komt nog bij dat het ook zeer handig is als naslagwerk/zoekfunctie.
Ik kijk standaard elke dag minstens 1 keer en vind het leuk om de projecten van anderen te volgen.
Feesboek heb ik helemaal niks mee, heb hem wel maar doe er geen bal mee. Je hebt het soms nodig om iets interessants van een ander te kunnen bekijken....isalerggenoeg.
Ik ben zelf niet zo van de organiseer en heb het momenteel al druk genoeg om de boel hier weer een beetje op regel te krijgen, maar ik hoop dat dit forum wel blijft bestaan !
Met of zonder gelinkt aan feesboek.

Gr. Boxem

Plaats reactie