Waar laat je een blauwe parkeerschijf of parkeer bonnetje??
Waar laat je een blauwe parkeerschijf of parkeer bonnetje??
Mijn buggy is rijdbaar, motortje loopt goed, heb mijn eerste snelheids bekeuring al binnen en rij volgoede moed zonder dak het landelijk gelegen Diemen in en wil mijn bug parkeren in het centrum. Echter, daar moet je een blauwe parkeerschijf achter je voorruit plaatsen.
En nu? waar laat je dat ding? en hoe voorkom je dat een grapjas die parkeerschijf meeneemt of versteld??
Heb dat ding maar onder mijn ruitenwisser gedaan en zowaar zat hij daar nog toen ik terug kwam. Hoe lossen jullie dat op? ook met bijvoorbeeld betaald parkeren dat je een bonnetje in je auto moet leggen zoals in Amsterdam?
groeten Casper
(ps rem tijdig bij snelheids controles...)
En nu? waar laat je dat ding? en hoe voorkom je dat een grapjas die parkeerschijf meeneemt of versteld??
Heb dat ding maar onder mijn ruitenwisser gedaan en zowaar zat hij daar nog toen ik terug kwam. Hoe lossen jullie dat op? ook met bijvoorbeeld betaald parkeren dat je een bonnetje in je auto moet leggen zoals in Amsterdam?
groeten Casper
(ps rem tijdig bij snelheids controles...)

Als ik twijfel (bang ben voor diefstal van het kaartje of 'geintjes') maak ik ook een foto. Dat zal wel een zwak bewijs zijn denk ik, maar het lijkt me toch altijd beter dan niks.
Oh ja, ik stop het kaartje tussen ruitenwisser en ruit. parkeerschijf kan ik binnenin wel kwijt. Desnoods op de stoel.
Een oplossing kan zijn: Super-magneten. Dat zijn die magneetjes met een grote magneetkracht.
Oh ja, ik stop het kaartje tussen ruitenwisser en ruit. parkeerschijf kan ik binnenin wel kwijt. Desnoods op de stoel.
Een oplossing kan zijn: Super-magneten. Dat zijn die magneetjes met een grote magneetkracht.
Al 15 jr een Classica en ruim 60.000 km er mee gereden

- christiaannieuwhoff
- Contacteer:
..en die plakken we dan met kit vast op onze polyester body's!mikage schreef:

Laatst gewijzigd door christiaannieuwhoff op 27 mei 2010 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- d.overgoor
- Rit organisator
- Contacteer:
Je kunt idd een buggy niet alleen laten.
Dinsdagavond was het lekker weer en ben met de buggy naar m'n zoveelste brandwercursus gegaan.
Goed en wel bezig kijk ik naar buiten en zie dat er een stel knapen in 'n buggy wil kruipen.
Ik heb ze er uit geschopt.
Een parkeerbonnetje kun je niet met goed fatsoen aan je ruit maken zonder bang te moeten zijn dat de bestuurder die naast je parkeert, het bonnetje zelf gebruikt.
Dinsdagavond was het lekker weer en ben met de buggy naar m'n zoveelste brandwercursus gegaan.
Goed en wel bezig kijk ik naar buiten en zie dat er een stel knapen in 'n buggy wil kruipen.
Ik heb ze er uit geschopt.
Een parkeerbonnetje kun je niet met goed fatsoen aan je ruit maken zonder bang te moeten zijn dat de bestuurder die naast je parkeert, het bonnetje zelf gebruikt.