[Dennis] Kever

Laat eens zien wat je hebt of wat je aan het doen bent
Plaats reactie
Dennis

Bericht door Dennis » 02 nov 2007 21:49

Hey wat leuk :)
Thx Gert!
Afbeelding

Dennis

Bericht door Dennis » 17 nov 2007 10:16

Hehehe specificaties...hmmm

Betreft een '74er spaarkever welke pre '74 is gemaakt voor een groot gedeelte door de vorige eigenaar. Het is de goedkoopste uitvoering dus weinig poespas. Wel een lekker open dakje voor de zomer!
Motortje is een 1200.
Verlaagd dmv adjusters en achter 1 tandje gezakt. Hij was erg beroerd gespoten achteraf. In het begin stoorde het me nog niet zo, maar begon me al snel te irriteren op foto's.
Dus....op zoek naar een oplossing, en die heb ik gevonden via een poetsforum.

Afspraakje gemaakt om te zien welke methode er nodig was en al gauw bleek dat "wetsanden"de enige uitweg was om er nog iets van te maken. Zo gezegd zo gedaan. We zijn elke zondag bezig om hem stap voor stap weer glimmend te krijgen wat aardig goed lukt. Nadeel is wel dat de lak op sommige plaatsen dus is wat tot gevolg heeft dat we net niet genoeg kunnen sanden omn het helemaal strak te krijgen. Maar ja, beter zo als hoe de kever vooraf was ;)

Afgelopen week en nieuw dakrekje bij iemand opgehaald en daarvoor een sunvisor erop gezet. Maakt het kevertje iets completer. Nu nog wat oude koffers en dan is ie wel zo'n beetje af. Wie weet nog bumpers erop!
Afbeelding

Plaats reactie