Ward schreef:
Als ik het nog een keer zou moeten doen, zou ik waarschijnlijk voor de m-unit gaan zonder bluetooth. Het verschil in prijs is redelijk en ik doe momenteel dus niks met de bluetooth.
De instelmogelijkheden zijn flink, ik heb nu alles met pushbutton controle ingeschakeld. Nadeel hiervan is dat de knipperlicht schakelaar aan het stuur een vasthoud stand heeft. Ik moet dus 2x de hendel aantikken, 1x om hem aan te zetten en 1x om hem uit te zetten. De automatische afslag werkt nu niet.
Ik neem dit terug. Het werkt!!
Net de bluetooth verbinding kunnen maken. Dit apparaat is super!
Alarm ingeschakeld op de hoogste gevoeligheid. Werkt super. Alarm gaat af zodra de buggy beweegt. Als je probeert in te stappen gaat het alarm af.
Het instellen van alles werkt heel eenvoudig. Op de app gewoon de juiste instellingen selecteren en klaar.
Keyless go ingesteld. Dit werkt bij mij niet zoals het hoort omdat ik het contact via de sleutel aan en uit zet.
Wat dan wel weer mooi is, is dat het alarm hierdoor niet af gaat als ik het contact uit heb staan maar zelf nog in de buggy zit.
Het probleem met de knipperlichten is ook opgelost, fluitje van een cent met de app.