Thanx Henk! Ik doe m'n best

Maar een auto die vanaf '82 stil heeft gestaan,daar zitten toch nadelen aan... Met de remmen zat het behoorlijk tegen,alles zat verstopt,dus ik heb uiteindelijk ook alle leidingen en slangen nog moeten vervangen,en er ook maar gelijk een nieuwe hoofdremcilinder op gezet. Dus daar is wel wat meer werk in gaan zitten...
En dan de verlichting; begon ineens ook raar te doen,dan weer aan 1 kant geen grootlicht, dan ineens aan de andere kant geen stadslicht, dan ineens links geen dimlicht meer,en ga zo maar door.... Na 34 jaar begint de boel toch een beetje te corroderen,zo blijkt

Dus ik ben daar weer mooi heel de middag en avond mee zoet geweest,maar ja,ik heb gelukkig alles weer aan de praat

Morgen wil ik nog wel even de zekeringkast goed schoonmaken (want dat gaf de meeste storingen) en er een hele rij nieuwe zekeringen inzetten,en dan hopen dat alles blijft werken zoals het hoort!
Het enige wat ik daarna nog moet doen is nieuwe banden op m'n setje Sprintstars laten leggen,en dan is ie eindelijk klaar voor de RDW keuring....en dan maar hopen dat dat goed gaat komen!

'65 Ruska Sprinter Buggy (winterproject)
'78 Volkswagen T2 Pick-Up (sold)
'69 Volkswagen Kubel 181 (sold)
'75 Volkswagen Kever Pick-Up (sold)
'68 Bruvo Road Buggy (sold)
'95 Opel Astra F Stationwagon (daily ride)