Had het natuurlijk op de orginele manier willen vast zetten, maar ik zag het pas dat die oortjes weg waren toen ik de remmen 4 weken geleden aanlegde... ik wil dr nog wel een stuk rubber tussen doen tegen het doorslijten, maar verder wilde ik het eigenlijk zo laten. Heb jij een beter idee zonder te hoeven lassen? Uiteraard hoor ik het graag!makkie schreef:ik neem aan dat je de remslangen nog wel beter gaat monteren?
Jaa opruimen is niet mijn sterkste kant...Wim schreef:Ook de beste wensen, het gaat voorspoedig te zien aan alle georganiseerde troep rondom je werkplek heen!!
Je wild aan je body werken door hem op palen te zetten?
Waarom (als je de mogelijkheid hebt) draai je hem niet geheel om
Op zijn kop werken met Polyester is een hele kunst. dus zet de body gewoon op zijn kop.
Op zn kop leggen heb ik overwogen, maar durfde in niet... denk dat er dan te veel spanning op de body komt en echt handige plekken om hem vast te pakken zijn er ook niet.
Schorsen is mij bekent, toch is het de uitdaging hem daarvoor klaar te hebben!manx schreef: Ha Jens,
Jij uiteraard ook de beste wensen toegewenst en wanneer je krap in de tijd komt te zitten, schors je kenteken voor een paar tientjes. Anders riskeer je een 'administratieve' boete van dik 100 euries (ik weet waarover ik spreek, helaas...).
Ik ben zaterdag, samen met Jan van der Lit, ook op het Aircooled Winterfest aka KWF. Zie je misschien dan!
Grtz. Henny
Maar anders zou het inderdaat zonde geld zijn!
Das mooi, PBtje over het tegen komen!
Gr Jens
Ohja Ps, gister nog met hulp de body op poten gezet!!
Veel hoger kon die niet, dat zat die tegen het dak... ik denk prima werkhoogte zo