[redeemer1972] Hotrod Diesel Buggy op een 1970 chassis

Laat eens zien wat je hebt of wat je aan het doen bent
Plaats reactie
redeemer1972

[redeemer1972] Hotrod Diesel Buggy op een 1970 chassis

Bericht door redeemer1972 » 04 jan 2015 10:46

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf net ingeschreven alhier, en misschien kennen sommige me wel van BBB.
Ik ben in 2006 aan een project begonnen, gebaseerd op een Kever van 1970. Ik heb het chassis gekocht in Friesland, en het was toen al ingekort door de vorige eigenaar. Niet heel veel later heb ik er een nieuwe witte Hotrod body bij gekocht. Ook staat er een diesel klaar die uit een Inca komt. Een 1.9D met een schone 64Pk. Een waterkoker dus, maar wel één met een leuke koppelkromme!

Helaas ging na een korte tijd bouwen de hele boel de schuur in omdat ik van werkgever veranderde.

Maar het gaat nog steeds door!
Gisteren heb ik in Oranje een achterkant gekocht met kompleet IRS systeem en bak. Aangezien ik nu een pendelas chassis heb, en nog steeds vol in de bouw fase zit, dacht ik, nu of nooit.

Heel het verhaal tot aan de laatste ontwikkelingen staat nog op BBB. Dus voor de geïnteresseerden:

http://buggyboys.be/forum/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wil hier graag verder gaan met posten over het project. Zodra ik dit jaar de schuur leeg heb bij mijn ouders, wil ik de Buggy weer naar huis halen om er mee verder te gaan. Da's mijn enige voornemen voor dit jaar! Dus later meer.

makkie

Re: Hotrod Diesel Buggy op een 1970 chassis

Bericht door makkie » 05 jan 2015 07:40

klinkt mooi,we zien er graag foto's bij.

en ik welke plaats in nederland woon je?
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

redeemer1972

Re: Hotrod Diesel Buggy op een 1970 chassis

Bericht door redeemer1972 » 05 jan 2015 09:01

Ik woon in de Bommelerwaard.

Al m'n foto's staan nog op mijn PC. Maar er is al een heleboel te zien via de link naar BBB.

Plaats reactie