Ik heb de body inderdaad in zeeland gekocht bij ene Haiko. Een hele aardige kerel trouwens! Best nog even leuk mee staan ouwehoeren over buggy`s en ik kreeg ook nog een lekker bakje koffie

Dus ja;inderdaad weer een body gered,en deze gaat zeker weer terug de weg op komen hoor!!
En nee helaas;hij word niet blauw
Dat chassis wat ik zelf nog heb staan,daar zat ik ook aan te denken,maar daar zitten geen originele bodemplaten meer in,maar dikke traanplaat,en hoe dat dan eventueel met de breedte uit gaat komen,dat moet ik eens even uitmeten.
Volgens de verkoper is de wielbasis 200cm. Dat is inderdaad erg kort,maar hoe korter hoe liever. Volgens hem zijn er 2 soorten Ruska Super`s; 4-zitter met een wielbasis van 210cm. En een 2-zitter met een wielbasis van 200cm. Weet iemand of deze informatie ook echt klopt??
In iedergeval heb ik het chassis wat eronder zat ook goed bekeken en dat is zo`n beetje ingekort tot aan de achterkant van de stoelrails (zou geloof ik 40cm tussenuit zijn?)
Anyway,ik ben echt ontzettend blij met deze body en ik denk dat ik hier best weer een mooie buggy van kan gaan bouwen.
'65 Ruska Sprinter Buggy (winterproject)
'78 Volkswagen T2 Pick-Up (sold)
'69 Volkswagen Kubel 181 (sold)
'75 Volkswagen Kever Pick-Up (sold)
'68 Bruvo Road Buggy (sold)
'95 Opel Astra F Stationwagon (daily ride)