[De Oude Schicht] Ruska Classica

Laat eens zien wat je hebt of wat je aan het doen bent
De Oude Schicht

[De Oude Schicht] Ruska Classica

Bericht door De Oude Schicht » 05 mei 2011 20:22

Hoi,

Sinds gisteren ben ik een VW rijker, een Buggy Ruska Classica
met een 1300 AB motor.

Afbeelding

Er valt nog genoeg aan te doen, Kap-stoelen-bank.
Ondertussen geniet ik van alles met een big smile!
Dan heb ik ook nog een dagelijkse VW..
Afbeelding

Autorijden is mijn werk en hobby, ik werk als chauffeuze op rouwvolgwagens en trouwwagens...
Dat kan de ene keer een Kever zijn en de andere keer een Rolls.
Afbeelding

Verder rij ik regelmatig met gehandicapten kinderen, allemaal liefdewerk oud papier.
Naast deze bezigheden mag ik sinds kort assisteren bij de Public Relations van Keverclub Nederland en de activiteiten rond Budel en beheer ik de info van IKWBudel op Twitter.

Ik zie heel veel gezichten en spreek veel mensen...dit VW wereldje is pas twee jaar oud voor mij, dus ik onthoud niet meteen iedereen...nu kan ik niemand vragen een naambadge te dragen :D maar het mag wel...

Nou allemaal...tot ziens of tot Budel.

Gr Yvonne

Bovi

Bericht door Bovi » 05 mei 2011 20:43

Halloa Yvonne

Welkom hiero en was vandaag nog in Utrecht.
Leuke VW heb je en heel veel suk6 met je bouw ceeku verbouwplannen :!:
wie goed doet die goed ontmoet

De Oude Schicht

Bericht door De Oude Schicht » 05 mei 2011 20:50

Kijk das nou leuk!

Ik zat vanmorgen als een di hard in de Bug...rond de klok van half 8 en dan nooit meer zeggen dat een vrouw een kou kleum is. Heb heerlijk een uur gereden en toen aan de koffie.

Ik had op Appeltern een NL bordje maar dan met vraagteken gekocht..de overbuurman zou hem erop zetten als ik thuis zou komen moest ik maar ff langskomen...
Ik kom thuis, begin gelijk met de warme hap te maken het was inmiddels 17.00 loop erna naar de buurman..om zijn autohoes terug te brengen...zit het bordje er al op.
Dikke pluim.

makkie

Bericht door makkie » 05 mei 2011 20:51