[manx] Mijn gele Super Bug

Laat eens zien wat je hebt of wat je aan het doen bent
Plaats reactie
manx
Contacteer:

[manx] Mijn gele Super Bug

Bericht door manx » 07 dec 2009 16:00

Show us yours... :P

Afbeelding

Nou, ja, deze gele Ruska Super buggy is nog van de vorige eeuw en al sinds januari 2000 niet meer van mij. Destijds (dik tien jaar geleden) heb ik deze overgenomen van Jos Robijn,
die er een off road buggy van had gemaakt (de lampen op de targa-beugel waren het idee van mijn toen 5-jarige zoontje Tim, die de buggy toen een echte 'action man' buggy vond).

Ik heb deze buggy toen weer teruggebracht naar een 'straat buggy', hoewel het strand van, ik dacht Wassenaar, niet werd geschuwd. In de ondergaande zon heb ik toen een serie
dia's van buggy's op het strand gemaakt. Verschillende dia's zijn toen in een buggy boek van James Hale belandt...

Misschien een idee om in de zomer met Buggyvrienden een georganiseerde 'photoshoot' op het strand te gaan doen?
Met camera begeleiding/instructie (zodat de liefhebbers daar ook wat van opsteken) en uiteraard met een paar mooie modellen (dames en/of heren) erbij.

Wat denken jullie: "Droom maar lekker verder Manx" of "Yes, dit gaan we doen!" :mrgreen:

Edit by moderator Gert :arrow: http://www.buggyvrienden.eu/forum/viewtopic.php?t=1519

makkie

Bericht door makkie » 08 dec 2009 22:20

Ik zit mij af te vragen waar die gele buggy gebleven is....al 3 jaar geen apk en wel verzekerd.....op naam sinds 2000....wie o wie heeft de gele super(mooie kleur he)
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » 08 dec 2009 22:32

makkie schreef:....wie o wie heeft de gele super(mooie kleur he)

Denk dat hij zich er voor schaamt :twisted:

Robert Jan
Afbeelding

manx
Contacteer:

Bericht door manx » 09 dec 2009 12:02

Afbeelding
scrapheap schreef:
makkie schreef:....wie o wie heeft de gele super(mooie kleur he)
Denk dat hij zich er voor schaamt :twisted:
Robert Jan
:lol: Maar dat zal wel meevallen Robert Jan. De buggy 'leeft' nog steeds, dat is zeker. Gert heeft mij onlangs nog foto's gestuurd waarop ik zag dat er niet veel aan veranderd was. Kennelijk neemt de eigenaar de moeite niet (meer) om er de openbare weg mee op te gaan. Jammer, want het was toen een hele fijne buggy.

Plaats reactie