Echt een last minute, Highlands Festival Amersfoort

Hé lekker weer vandaag
Wie gaat er mee ?
Gesloten
De Oude Schicht

Echt een last minute, Highlands Festival Amersfoort

Bericht door De Oude Schicht » 23 mei 2011 13:34

Beste Kever Club Nederland-leden, ( en ik weet dat jullie ook welkom zijn Buggyvrieden!! )
Op 27 en 28 mei a.s. wordt voor de derde maal het Highlands Festival gehouden in Stadspark Schothorst in Amersfoort. Het is een sfeervol en gezellig muziekfestival dat voornamelijk bezocht wordt door ‘oudere jongere’ (zoals dat netjes heet), waarbij ook lekker eten en een gezellig terrein met terrasjes, winkeltjes en leuke theateracts op het programma staan.
Als Pon Dealer sponsoren wij dit festival en tijdens een van de gesprekken met de organisatie kwamen we op de gedachte dat het een leuk idee zou kunnen zijn om VW Bus Club en Kever Club-leden voor dit festival uit te nodigen. Voor het Highlands Festival is het leuk om op een apart stukje terrein leuke oude Volkswagens te kunnen laten zien aan festival-bezoekers en voor Kever Club-leden misschien een leuk doel voor het weekend om naar toe te rijden, want voor elke Kever stelt het Highlands Festival 2 gratis entreekaarten beschikbaar.
Speciaal VW Bus en Kever-terrein
De Highlands-organisatie vindt het leuk om circa 15 tot 20 verschillende mooie oldtimers onderdeel van het terrein te laten zijn. Hiervoor zal op het (afgesloten) festival terrein een aparte hoek worden gecreëerd, waar de auto’s speels neergezet kunnen worden. Eventuele meerdere Kevers kunnen op het parkeerterrein (direct naast het festivalterrein) bij elkaar worden neergezet. Er zijn ook mogelijkheden om te overnachten op de speciaal ingerichte camping naast het festivalterrein (zie www.highlandsfestival.nl).
Vind je het leuk om te komen?
Pon Dealer zou het ontzettend leuk vinden als er mooie oldtimers naar het festival zouden komen. Wij hebben Volkswagen in het bloed en zijn trots op de rijke en mooie historie van het merk. Vind je het zelf ook leuk om met je Kever naar het festival te komen, meld je dan via de mail bij mij aan. Mijn mailadres = bieb.hoekstra@pondealer.nl. Het zou leuk zijn als je een foto van je Kever mee mailt. Aanmelden (en het recht op 2 gratis entreekaarten) kan tot en met uiterlijk maandag 23 mei a.s.
Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties!
Met vriendelijke groeten, Pon Dealer
Bieb Hoekstra bieb.hoekstra@pondealer.nl T 033-4600907

groetjes Yvonne

togt
Site Admin

Bericht door togt » 23 mei 2011 14:57

In dit geval slaat Highlands op het dorp Hoogland volgens mij, helaas niet op whisky en paalwerpen.

De Oude Schicht

Bericht door De Oude Schicht » 23 mei 2011 19:41

Omdat ik vandaag pas deze mail kreeg raad ik degene aan die willen gaan gewoon morgen nog te bellen.
Die Highlanders deden toch ook aan dwergwerpen.

manx
Contacteer:

Re: Echt een last minute, Highlands Festival Amersfoort

Bericht door manx » 26 mei 2011 21:39

De Oude Schicht schreef:(...) VW Bus Club en Kever Club-leden voor dit festival uit te nodigen. (...)
De Highlands-organisatie vindt het leuk om circa 15 tot 20 verschillende mooie oldtimers onderdeel van het terrein te laten zijn. (...) Eventuele meerdere Kevers kunnen op het parkeerterrein (direct naast het festivalterrein) bij elkaar worden neergezet. (...)
Pon Dealer zou het ontzettend leuk vinden als er mooie oldtimers naar het festival zouden komen. Wij hebben Volkswagen in het bloed en zijn trots op de rijke en mooie historie van het merk. Vind je het zelf ook leuk om met je Kever naar het festival te komen, meld je dan via de mail bij mij aan. (...)
Ik ben geen lid, noch van VW Bus Club, noch van KCN. Ik ben wel een VW 'young-timer' (chassis/kenteken 1964/65), alleen WAS ik ooit een Kever; vroeger dus, voor mijn operatie...

Ik heb nog steeds een beetje "VW in mijn bloed" en ik ben ook trots op de rijke en mooie historie van mijn familie. Zou het wel leuk vinden om te komen (het is bij mij praktisch om de hoek) maar ben dus geen Kever (meer), maar een buggy... :P

Afbeelding
(foto Gert van Braak)

Sjees

Bericht door Sjees » 26 mei 2011 21:58

ernstig te kort dag ,anders had ik met de vw bug er ook geweest
,maar het weer is ook niet echt fantasisch
Afbeelding

manx
Contacteer:

Bericht door manx » 26 mei 2011 22:00

Gert schreef:En weer raak ik ontroerd als ik de 2 Manx buggies naast elkaar zie :bh
Ja Gert <diepe zucht> een niet alledaags tafereel... :mrgreen:

Dit kan ook alleen maar bij Buggyvrienden-punt-nl... :wink:

Sjees

Bericht door Sjees » 26 mei 2011 22:07

dat kan best vaker
Gert staat altijd te trappelen op het grasveld bij een meeting.
stilletjes afwachtende of er een manx in de verte aan komt

dus Hennie ,maak hem blij :wink:
Afbeelding

De Oude Schicht

Bericht door De Oude Schicht » 27 mei 2011 14:47

Bel gewoon het nummer, er zal zeker een mouw aan te passen zijn lijkt me. en morgen word het toch wel iets beter?

Gesloten